Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Map Request..
Forum 17B > Counter Strike 1.6 > General discussion
shuntu
looking through your site's list of maps, i came acrosss ALot of maps that i like.
my request is....is there anyone someone or a bot/ftp could send me a whole cateogry of maps.... AIM & AWP maps.
there is about 700 in total, if these seems a bit extreme for any reason, then maybe we can fix something up for just strictly all the AWP maps your site has to offer?
this would be GREATLY appreciated, as i have just started my HLDS and i want these wicket ass maps!
please msg me asap, even if this cannot be done. or if it can!! smile.gif
thanks for reading, and your time!
take care!


FRENCH

regardant par votre liste d'emplacements de cartes, je suis venu des acrosss ALot des cartes que la demande de I like.my est....is là de toute façon quelqu'un ou un bot/ftp pourrait m'envoyer une totalité cateogry des cartes.... Le BUT et l'AWP maps.there est environ 700 au total, si ceux-ci semble une extrémité de peu pour n'importe quelle raison, alors peut-être nous peuvent fixer quelque chose vers le haut pour juste strictement toutes les cartes d'AWP que votre emplacement doit des offer?this serait considérablement apprécié, car j'ai juste commencé mon HLDS et je veux ces msg de maps!please d'âne de guichet j'aussitôt que possible, même si ceci ne peut pas être fait. ou s'il peut ! ! :)thanks pour la lecture, et votre soin de time!take !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.