Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Utilisateurs D'ie6 / Ie6 Users
Forum 17B > General Forum > Bug / Improvements
Chapo
Il semblerait qu'un certain nombre d'entre vous utilisent encore IE6. Je ne peux pas installer cette version sous Vista. Or j'ai l'impression que le site se comporte bizarement sous cette version d'IE mais je n'en suis pas certain malgré l'utilisation d'outils de test.

Est ce que ceux qui utilisent encore IE6 peuvent me dire si le site s'affiche correctement ou pas?



It seems that many of you are still using IE6. I can't install this version under Vista. I have the feeling that the site behaves oddly in this version of IE but I'm not sure despite the use of testing tools.

Those still using IE6 can you tell me if the site displays correctly or not?
Chapo
J'ai mis à jour quelques fichiers pour améliorer l'apparence du site sous IE6. Si vous rencontrez des problemes d'affichage faites un CTRL+F5 ou CTRL+R pour rafraichir le cache de votre navigateur.



Some files have been updated in order to increase the compatibility with IE6. Press Ctrl+F5 or CTRL+R in order to update your browser's cache.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.